Klachtenprocedure
We spreken graag met u als het anders loopt dan gewenst.
Feedback
Wij ontvangen graag feedback van u als ouder. Mocht u een klacht hebben, dan vinden wij het prettig dat u met een klacht altijd eerst naar de persoon gaat over wie de klacht gaat. U kunt ook terecht bij de directie van de school. We vertrouwen erop dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen. Wordt uw klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u uw klacht neerleggen bij het schoolbestuur, de vertrouwenspersoon of bij onze klachtencommissie.
Klachtenregeling
Onze Wijs, de stichting waarvan onze basisschool deel uitmaakt, heeft een klachtenregeling. U vindt deze onderaan deze pagina. U kunt een klacht rechtstreeks of via een vertrouwenspersoon indienen.
Vertrouwenspersoon
Onze Wijs heeft een onafhankelijke vertrouwenspersoon die u kunt benaderen met vragen of situaties die u niet direct met de school wilt bespreken. Het gaat hier bijvoorbeeld ook over misdragingen en ongewenst gedrag van personen die betrokken zijn bij het onderwijs van uw kind. De vertrouwenspersoon kan u adviseren over de te nemen stappen of kan een bemiddelende rol spelen.
De heer Hans van Holland is externe vertrouwenspersoon voor de scholen van Onze Wijs. Als tweede externe vertrouwenspersoon is Charlotte van den Oudenalder beschikbaar voor onze stichting.
Als tweede externe vertrouwenspersoon is Charlotte van den Oudenalder beschikbaar voor onze stichting. Beiden zijn werkzaam bij de CED groep.
Contact
Heeft u vragen voor onze externe vertrouwenspersoon? U kunt hen beiden bereiken via telefoonnummer 010-4071599 of per e mail: EVP@cedgroep.nl